ACCOUNT NOW Prepaid svcs Complaint

ACCOUNT NOW Prepaid svcs Complaint

ADVERTISEMENT

LOST! - Prepaid Debit card


I am so incredibly worried. I was stupid enough to get an AccountNow card and chose to have my state and federal refunds direct deposited onto it. I was checking on the status of my returns and I saw that my state was deposited yesterday (01/26/2010). I was so excited! I quickly logged into my account only to find a balance of 0.28 and I flipped out. I was so worried wondering why my state refund was not showing up on my AccountNow card. I quickly called my state's office to find out if they had for sure direct deposited my refund and they said that they had. I thanked the kind woman and hung up. I then quickly called AccountNow customer service only to speak with a woman who had a very thick foreign accent. I am not a racist. I never have been but when you live in America and you call customer service and you PLAINLY specify that you are ENGLISH speaking customer, they should at least let you talk to someone that you can understand. The girl was fairly nice although I did not understand her well enough to get what she was talking about. She said something about deposits have to go through a clearing house and that I should check my account again tomorrow. I should not have to wait on my tax refund. It's a TAX REFUND for God's sake...Why would they have to wait for it to clear?? I am very nervous and upset at this point wondering if I am even going to get that money. If there ends up being a problem, will I ever see my tax refund? My family is relying on that money. What's worse is that my federal is scheduled to be direct deposited into the same account on the 29th and now there is no way of going back and changing that. I'm just biting nails in anticipation. I wish I had come across these reviews sooner and I would never have opted to have my refunds placed on my AccountNow card.


Share This Review:



         


Is this your Business? Claim Your Business Free and reply to this customer

CONTACT THIS BUSINESS

Post a reply for this review COMMENT
WRITE to ACCOUNT NOW Prepaid ...
SUBMIT a ticket
for ACCOUNT NOW Prepaid ...
WATCH videos
for ACCOUNT NOW Prepaid ...
More ACCOUNT NOW Prepaid svcs Reviews and Complaints MORE reviews and complaints
for ACCOUNT NOW Prepaid ...

BUSINESSES REPLY HERE

Company was claimed GREAT NEWS, this company has Partnered with MeasuredUp and uses it to answer you!
Link to MeasuredUp BUSINESSES: Free Customer Service Excellence Badge
Take the pledge BUSINESSES: Free Customer Service Pledge Badge
Upgrade Account BUSINESSES: Build your customer service online reputation


ADVERTISEMENT


Comments


AccountNow says: (4 years ago)
 0
Hello acbt4,
I am sorry to hear that you had some worries regarding your Tax Refund. Since AccountNow is the receiving financial institution, unfortunately we do not know the date the deposit is scheduled to post until we receive a notification from the IRS regarding your deposit. Sometimes it can take up to a few business days once the IRS submits the deposit to us.

I hope this help clears up any confusion. If you need any additional help, please contact us at customerserviceMU@accountnowinc.com and reference your name, telephone number, and last four digits of your card number so we may further assist you.
GF
AccountNow



TUNDRACHEF says: (7 years ago)
 0
BE AFRAID, BE VERY AFRAID. THIS COMPANY IS A NIGHTMARE. REVIEWING MY ACCOUNT SOME OTHER POOR BASTARDS PENSION AND SOCIAL SECURITY NUMBER PENDING DEPOSIT. THEY DIREGARD COMPLAINTS FOR SUSPICIOUS POSTINGS. YOU WOULD BE BETTER OFF TRYING TO SPEAK EWOK TO THESE BALLCHINIANS AS OPPOSED TO ENGLISH. ENGLISH NOT SPOKEN. OR SPANISH, GREEK, GERMAN OR FRENCH.



jac45 says: (7 years ago)
 0
I think I recall the same thing but every thing turned out fine. AccountNow is a great service that I would recommend to anybody who needed it.



sarra1833 says: (7 years ago)
 0
I'm terrified too. I just checked my balance today Feb 26 at 1:15 am. Just 3 days ago I had a pending balance for my full federal refund of 6 grand and a negative balance on the account now card for 25.00.

I noticed when I logged in a moment ago that it was at zero balance and the pending balance is GONE as if I never had one waiting!

I'm terrified too cuz this is the way for me and my son to get out of here. If they lost this money and the IRS says the deposited it, how the hell c an I prove that it never got to my account??????

omg. I'm so scared!!! It was due to be on my card by 6:30 am this morning. It is not htere. there is a balance of zero and NO PENDING DEPOSITS.




login with Facebook and share your reviews

More ACCOUNT NOW Prepaid svcs reviews


Similar reviews


[Top]

Bookmark/Share this page

This page is under construction.
It will be up and running soon with new features to make you smile more.
Thanks,
The MeasuredUp Team